جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

پس زمینه

۲,۲۶۱ بازديد
با مشکلات مسکن به عنوان پس‌زمینه , بررسی خانواده ارتش
مسکن پایه در منطقه آموزش عالی ( آلمان ) , آلمان , جمعه , جمعه قلی اف . ( مارتین استار / ستاره‌ها و نوارها )
ادامه جدول
" ای می "
براساس خبر رسمی منتشر شده در اواخر ماه گذشته , در پی یک سری گزارش‌ها که جزئیات مسمومیت و مشکلات کپک را در خانه خانواده بر روی پایگاه‌های ارتش در سراسر دنیا شرح می‌دهد , این سرویس یک نظرسنجی جدید درباره ساکنان پایگاه برای " بازخورد کاندید " خود انجام می‌دهد .
این خبر رسمی منتشر شده حاکی از آن است که این تحقیق که توسط فرماندهی مدیریت نصب ارتش ایجاد شده بود , قرار بود که به زودی در اثر انفجار بمب منفجر شود .
در این خبر آمده‌است : " بازخورد شما درباره تجربیات شما در زمان اقامت در خانه‌های اجاره‌ای یا اجاره‌ای برای شکل دادن به مسکن و خدمات آینده ارائه‌شده توسط ارتش , بسیار حیاتی است . "
مقامات ارتش در این خبر گفتند که این تحقیق در دو مرحله ارسال شده‌است . در ابتدا , حدود ۳۰۰ تن از ساکنان ساکن در خانه‌های اجاره‌ای و اجاره‌ای در سراسر دنیا مورد پرسش قرار خواهند گرفت . سپس , در اواخر ماه مارس , تحقیقی مشابه به ساکنان بخش خصوصی واگذار خواهد شد .
در این خبر آمده‌است که این دومین تحقیق است که به ساکنان فرستاده می‌شود . اولین , که سال گذشته فرستاده شد , در میان ساکنان خانه‌هایی که تحت مالکیت ارتش بودند , درصد پاسخگویی را داشت . مقامات گفتند که هدف آن‌ها افزایش مشارکت امسال است .
تغییرات بارانی امتناع بحث کردستان دموکرات

برنامه نقشه‌برداری توسط شرکا و شرکا انجام می‌شود . در این اطلاعیه آمده‌است که بررسی‌های انجام‌شده توسط ایمیل به یکی از اعضای هر خانوار از این آدرس ارائه شده‌است .
ارتش این تحقیق را از طریق نسخه‌های مختلفی از نسخ و حتی یک اعلان خدمات عمومی از هالی روا , همسر گروهبان سرگرد ارتش , دانیل گلمن , انجام می‌دهد .
او در این فیلم که در اوایل این ماه منتشر شد , گفت : " ارتش به دنبال کمک شما در شناسایی جایی است که می‌تواند بیش‌ترین تاثیر را در تصمیمات تامین مالی خود داشته باشد و اینکه شرکای آن در ارائه خدمات مسکن به ساکنان در بخش خصوصی مسکن چه کار می‌کنند . "
ستاره شناسان ارتش : ذخیره ممکن است برای تست آمادگی برای تست آمادگی قبلی آماده نباشد .
یک سرباز ذخیره ارتش , یک مسابقه تست آمادگی برای مبارزه با آمادگی ارتش را نشان می‌دهد . ( رزرو کردن نیروی زمینی / ذخیره ارتش
ادامه جدول
نوشته متیو کاکس
رئیس ذخیره ارتش آمریکا در روز سه‌شنبه اعلام کرد که ممکن است نیروی او آماده انجام تست آمادگی جنگی ارتش جدید به عنوان آزمونی برای ثبت مهلت ۲۵ اکتبر اجباری باشد .
رهبری ارشد ارتش در ماه ژوئیه گذشته اعلام کرد که هر سرباز در این وظیفه فعال , گارد ملی و ذخیره باید از منطقه شش رویداد جدید عبور کند که قرار است در عرض چند ماه جایگزین آزمون آمادگی جسمانی ارتش سه رویداد شود .
ارتش یک خلبان با مقیاس بزرگ را در ماه اکتبر راه‌اندازی کرد تا جزئیات ظریف‌تر , مانند گل زدن , و احتمالا ً اصلاح رویداده‌ای جدید را تعیین کند . زمانی که خلبان در ماه اکتبر کامل شد , سربازان سراسر این نیرو چند ماه دیگر را قبل از اینکه بتوانند از مرز عبور کنند , دارند .
شاه حسین, فرمانده فرماندهی ذخیره ارتش , گفت که در حالی که او در مورد اصلاحات جدید هیجان‌زده است , نگران است که فرماندهی او فاقد تجهیزات لازم برای انجام تست تا پایان ماه اکتبر باشد .
او به خبرنگاران در یک صبحانه گروهی نویسندگان دفاع گفت : " آنچه که من به رئیس ستاد ارتش ایالات‌متحده وعده داده‌ام این است که من بهترین ارزیابی را از زمانی که فکر می‌کنم [ خواهد بود ] به او خواهم داد و من فقط کلمه " منصفانه " را خواهم گفت … تا این کار را در مقیاس انجام دهم . "
منبع سایت
هیجان سابق مرگ و میر عکس نظام وظیفه : معافیت کفالت سربازی چیست قوانین معافیت پزشکی گزرودرماپیگمانتوزا
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.