جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

بهداشت روان

۲,۱۹۵ بازديد
جدیدترین داروی مورد تایید fda برای درمان افسردگی شدید , اسپری بینی براساس بی‌حس کننده ( و سو استفاده از داروی توهم آور ) کتامین , به زودی برای سربازان قدیمی در اداره امور سربازان قدیمی در دسترس خواهد بود .
در اقدامی که ممکن است به هزاران نفر از اعضای سابق خدمت با افسردگی کمک کند که با سایر درمان‌های دیگر بهبود نیافته است , مقامات و مقامات روز سه‌شنبه اعلام کردند که پزشکان این بخش در حال حاضر مجاز به تجویز داروهای ضد درد هستند .
وزیر اعلام کرد : " تصمیم به ارائه یک داروی مورد استقبال بسیاری به عنوان یک پیشرفت در درمان برای نتایج سریع آن , اغلب کاهش علایم در ساعات و روزها , نه هفته , نشان می‌دهد که " تعهد به دنبال راه‌های جدید برای ارائه بهترین مراقبت‌های بهداشتی برای کهنه سربازان کشورمان است . "
او افزود : " ما خوشحالیم که می‌توانیم انتخاب‌های کهنه سربازان قدیمی را که به درمان‌های دیگر واکنش نشان نداده اند , توسعه دهیم . "
این درمان براساس ارزیابی پزشک در دسترس قرار خواهد گرفت و تنها برای بیمارانی که حداقل دو داروی ضد افسردگی را امتحان کرده‌اند و علایم افسردگی اساسی دارند , تجویز می‌شود .



ضربه مغزی حکم اجرایی شرایط مراقبت فعال نظامی پایانی فصل دیگر اقدامات




حدود یک میلیون آمریکایی تخمین زده شده‌اند که حداقل یک قسمت عمده از افسردگی را در خود جای داده‌اند . با توجه به آمار موجود در این کشور , نرخ تشخیص میزان افسردگی در جانبازان بیش از ۱۹۰ میلیون نفر می‌باشد . بین یک سوم تا نیمی از سربازان قدیمی ممکن است مقاوم به درمان باشند .
به گفته مقامات دولتی , فقدان داروهای موثر برای بیماران با درمان مشکل , باعث شد که اداره غذا و دارو در اسرع وقت به بررسی دارو بپردازد تا اطمینان حاصل کند که هر چه زودتر این دارو به ثبت برسد .
مدیر عامل مرکز ارزیابی و درمان دارویی fda , در بیانیه‌ای گفت : " آزمایش‌های بالینی کنترل‌شده که ایمنی و کارایی این دارو را بررسی کردند , همراه با بررسی دقیق فرآیند تایید مواد مخدر fda , از جمله یک بحث قوی با کمیته مشاوره خارجی ما , در تصمیم ما برای تایید این درمان مهم بودند . "
همانند هر داروی دیگری , ریسک‌هایی وجود دارد . یک هشدار محدود برای عوارض جانبی که شامل سو استفاده است , دلیل آن تحت نظارت پزشک است . لیست عوارض جانبی شامل آرام‌سازی و افت فشار خون و عدم تعادل , مانند احساس فلج فیزیکی و تجربیات خارج از بدن است . هم چنین می‌تواند منجر به افکار و رفتارهای خودکشی شود .
fda با اذعان خطرات , تنها از طریق سیستم توزیع محدود در دسترس قرار گرفت .
یک پزشک متخصص بی‌هوشی پیش از تجویز دارو , اسپری بینی را در یک ساختمان پزشکی استنشاق کرده و حداقل دو ساعت پس از دریافت دوز تحت نظارت قرار می‌گیرد . تجویز معمول شامل دو بار در هفته اول است و پس از آن یک هفته یا هفته‌ای یک‌بار تجویز می‌شود . زباله را نمی‌توان برای مصارف خانگی رها کرد . جانسن یکی از زیرمجموعه‌های جانسن و جانسون است . این اولین داروی ضد افسردگی است که در ساله‌ای اخیر به بازار وارد شده‌است .
" پاتریشیا مک گری " را می‌توان در سایت facebook.com / cnnstudentnews به دست آورد . او را در تویی‌تر دنبال کنید .
موضوعات مرتبط
سرفصل نظامی , مزایای کهنه سربازان قدیمی بهداشت روان و اداره رفاه سربازان قدیمی را دارد .
حق تالیف : همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند .


سفر دور اجلاس سران جبران خسارت روابط خارجی روش های صحیح مطالعه برای تیزهوشان مراحل معافیت پزشکی سینوسهای صورت و منضمات اعضای فوق



منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.