جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مدرن سازی

۲,۱۵۹ بازديد
وزارت دفاع اعضای نا امید ارتش جدید و کمیسیون مدرن‌سازی بازنشستگی را با شکست این ماه برای ارائه مجموعه‌ای تازه از ایده‌ها برای اصلاح حقوق و منافع , به عنوان کنگره ناامید کرد .
پیشنهاد پنتاگون پیش‌بینی‌شده به عنوان یک نوع سکوی پرتاب برای کار کمیسیون بود , که این هفته زمانی وارد فاز جدیدی شد که نه کمیسیون اولین جلسه عمومی خود را برگزار کردند .
کمیسر با طعنه , استیو خریدار , عضو سابق کنگره از ایندیانا , زمانی که از اظهار نظر در مورد واکنش محتاطانه این دپارتمان به مهلت مقرر دعوت کرد, با طعنه گفت : " وقتی ترومپت خاموش است , "
قانون اجازه دفاع سال گذشته به این نتیجه رسید که نه بعد از نه ماه پس از تاسیس کمیسیون که بدین معنی بود که کمیسیون دفاع " توصیه‌هایی را برای نوسازی جبران و بازنشستگی " ارسال خواهد کرد .


نژاد سگ قانون دفاع نمونه عالی ماهیت خود مدرن سازی عضو خدمات



در عوض , معاون وزیر دفاع چاک هگل , اشتون ب . کارتر , نامه‌ای برای خلاصه کردن حقوق و ابتکارات اخیر که دپارتمان سعی کرده بود کنگره را با موفقیت محدود کند , فرستاد . این ها شامل یک کلاه کوچک بر روی افزایش حقوق و تلاش ناموفق برای افزایش هزینه برای بازنشستگان ارتش بویژه برای بازنشستگان جوان‌تر از بازنشستگان بود . کارتر وعده داد که پیشنهادها بیشتر در مورد پرداخت و مزایا به دلیل درخواست بودجه دفاعی در سال آینده به دلیل کنگره در اوایل سال آینده گنجانده خواهد شد .
خریدار گفت این نامه او را به شدت ناامید کرد . "
خریدار که سال‌ها ریاست کمیته خدمات مسلح مجلس را برعهده داشت و ریاست کمیته فرعی پرسنل خود را بر عهده داشت , گفت : " زمانی که دبیر وزارت دفاع تسلیم شود و این کار را نکند , کمیسیون باید به جلو و جلو گام بردارد . "
خریدار پرسید : " اما اگر دولت اوباما تصمیم بگیرد " ساکت بماند , چقدر جسورانه می‌توانیم باشیم ? " "
کارتر توجه داشته باشید که کارکنان بخش " مهارت بازنشستگی نظامی " دارند . اگرچه ما هیچ پیشنهاد بازنشستگی خاصی نداده ایم , خوشحال می‌شویم که به طور غیر رسمی درباره سیستم بازنشستگی ارتش بحث کنیم . "
این احتیاط بیش از خریدار را عذاب می‌داد .
کمیسر , مایک هیگینز , یک افسر بازنشسته نیروی هوایی که اخیرا ً از کارکنان حرفه‌ای کمیته خدمات مسلح خانه بازنشسته شده‌است , گفت : " ناامید کننده , توصیف منصفانه ای خواهد بود " . این به روشنی به انتظارات کسی نمی‌رسد . "
با این حال , هیگینز می‌گوید که اعتماد او بسیار بالا است , وزارت دفاع اصلاحات اساسی بیشتری را پیشنهاد خواهد کرد , احتمالا ً زمانی که کمیسیون باید آن‌ها را قبل از ارسال توصیه‌های خود به رئیس‌جمهور و کنگره بعدی بفرستد .
خریدار اشاره کرد که زمانبندی کمیسیون زمانی را برای کنگره برای تصویب هر گونه پیشنهاد قبل از انتخابات , بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری , ترک نمی‌کند . او فکر می‌کرد که هگل نتوانسته است در مورد تغییرات گسترده جبران خسارت , از جمله طراحی مجدد بازنشستگی نظامی برای نسل‌های آینده , به توافق برسد .
یکی از اعضای کمیسیون که نخواست نامش فاش شود , پیشنهاد داد که دولت اوباما تصمیم بگیرد که از مباحثه صرف‌نظر کند .
او گفت : " آن‌ها از جعبه بیرون می‌آیند " و در این نیرو جنجال زیادی ایجاد می‌کنند . بنابراین محیط ممکن است بسیار مشکل باشد . "
مالدون , افسر بازنشسته ارتش که در طی آخرین سال‌های حکومت کلینتون به عنوان معاون وزیر دفاع و سیاست خدمت می‌کرد , در مصاحبه‌ای گفت که کمیسیون بر روی کار خود متمرکز خواهد ماند . بدیهی است که ما دوست داشتیم چشم‌انداز dod را داشته باشیم . اما نداشتن آن برای ما دشوار نیست . و در واقع من دوست دارم باور کنم که چیزی ممکن است هنوز هم وجود داشته باشد " .


گام زیرکانه امور ایثارگران مراسم تدفین مزایای کهنه آشنایی با روش تست زمان دار در کنکور ۹۶ جزئیات آخرین اخبار معافیت موارد خاص




منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.