پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

رسوایی های زمان

۲,۱۳۹ بازديد
۲۹ فوریه
نوشته ریچارد کان
یک مقام ارشد سازمان خدمات کهنه سربازان آمریکایی هشدار می‌دهد که وزارت امور سربازان قدیمی اشتباه‌ات برنامه انتخاب شکست‌خورده را با قوانین جدید پیشنهادی برای دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی خصوصی تکرار می‌کند .
رندی ریس , مدیر اجرایی ستاد فرماندهی واشنگتن داو , گفت که استانداردهای دسترسی پیشنهادی برای اقدام ماموریت , توسعه گزینه‌های مراقبت بهداشتی خصوصی برای سربازان قدیمی , به طور دل‌خواه مطرح شدند و " هیچ تفاوتی با آنچه که ما تحت برنامه انتخاب داشتیم " از نظر بهبود مراقبت وجود ندارد .
او روز سه‌شنبه در جلسه مشترک کمیته امور سربازان قدیمی مجلس و سنا در دستور کار قانون گذاری دیو گفت : " ما برای درک عمق این مقررات و تاثیر واقعی آن بر کهنه سربازان کار دشواری داریم . "
ریس در پاسخ به سوال‌هایی که اهل هاوایی در d - هاوایی بود , گفت : " و متاسفانه , با نبود ارزیابی بازار , ما مطمئن نیستیم که اگر سربازان قدیمی به مراقبت‌های خصوصی ارجاع شوند , مراقبت در واقع آنجا خواهد بود . "






پرداخت اضافی بهداشت روانی داکوتای جنوبی خطوط هوایی آلاینده های هوا بودجه پیشنهادی






او گفت : " حتی اگر [ سربازان قدیمی ] به یک پزشک خصوصی ارجاع شوند , هیچ تضمینی وجود ندارد که ما انتظار آن را داریم که انتظارات ما را برآورده کند . "
در جلسه مشترک دیگری از کمیته سربازان قدیمی در روز چهارشنبه در دستور کار ارتش آمریکا , برت رام , فرمانده گارد ملی, گفت که " va " باید تا ماموریت خدمت سربازی خود که مخالف خدمت ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی خصوصی " تحت قانون ماموریت است , زندگی کند .
او گفت که این لژیون به طور کلی از قصد " va برای تغییر قوانین دسترسی برای مراقبت خصوصی " براساس زمان‌های رانندگی واقعی , برخلاف میل خط مستقیم به تاسیسات و تسهیلات پشتیبانی می‌کند .
وی گفت : " لژیون آمریکایی با انتخاب سربازان قدیمی مبنی بر دریافت مراقبت‌های بهداشتی از بخش خصوصی یا خصوصی مخالف نیست , اما سرسختانه مخالف هر برنامه‌ای است که بهترین سیستم مراقبت‌های بهداشتی در کشور ما باشد . "
استانداردهای جدید دسترسی آمریکا در هفته گذشته در صندوق فدرال ثبت شد . مهلت اظهار نظر مردم تا ماه مارس ادامه دارد .
در بیانیه‌ای که در رابطه با انتشار این استانداردهای جدید منتشر شد , وزیر امور خارجه آمریکا, رابرت وود , گفت: " بیشتر آمریکایی‌ها می‌توانند تامین کنندگان مراقبت‌های بهداشتی که به آن‌ها اعتماد دارند را انتخاب کنند , و رئیس‌جمهور ترامپ قول داد که سربازان قدیمی می‌توانند همین کار را انجام دهند . "
وی افزود : " با استانداردهای جدید دسترسی , آینده سیستم مراقبت بهداشتی در دستان سربازان قدیمی خواهد بود - - دقیقا ً جایی که باید باشد . "
برنامه انتخاب , رسما ً انتخاب سربازان قدیمی , قانون پاسخگویی و شفاف‌سازی , در واکنش به رسوایی‌های زمان انتظار و سوابق پزشکی در فونیکس , آریزونا و مرکز پزشکی تصویب شد .
در زمان انتخاب , سربازان قدیمی می‌توانستند به مراقبت خصوصی دسترسی داشته باشند , اگر مایل‌ها دورتر از نزدیک‌ترین مرکز پزشکی و یا در صورت انتظار برای مراقبت و مراقبت بودند .
با قوانین پیشنهادی , استانداردهای زمان انتظار برای مراقبت‌های بهداشتی اولیه و روانی چند روز و برای مراقبت تخصصی از تاریخ درخواست , روز به روز خواهد بود .
قوانین جدید نیز بر مبنای زمان‌های رانندگی به جای گردش کار خواهد بود . سربازان قدیمی اگر با یک حرکت سریع به نزدیک‌ترین مرکز و ساختمان مواجه شوند , واجد شرایط مراقبت خصوصی هستند . زمان‌های رانندگی تا ۱۰ دقیقه طول می‌کشد , و زمان‌های انتظار تا ۱۰ روز , برای انواع خاصی از مراقبت‌های ویژه .
در جلسه دادرسی مشترک سه‌شنبه , مون جان تستر , d - مونتانا , عضو عالیرتبه کمیته امور سربازان قدیمی سنا , گفت که سازمان va نشان می‌دهد که چگونه قانون ماموریت اجرا شده یا استانداردهای جدید دستیابی بر کیفیت تاثیر می‌گذارد .
تستر گفت : " نگرانی بسیار واقعی وجود دارد که ما نمی‌توانیم ارائه دهندگان جامعه را به استانداردهای مشابه به عنوان ارائه دهندگان و ارائه دهندگان ارائه کنیم . " "
در جلسه دادرسی مشترک چهارشنبه , " جانی جانی " , رئیس کمیته سنا , گفت که اجرای قانون ماموریت و دسترسی به استانداردهای دسترسی در سال جاری کانون اصلی خواهد بود .





بیماری تنفسی محیط زیست معاون مدیر اسامی بنیاد جزییات زمان پاسخگویی به سوالات در کنکور ۹۶ مشاوره معافیت پزشکی هیرشپرونگ








منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.