جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

بودجه پیشنهادی

۲,۱۶۳ بازديد
پایان مارس
نویسنده: پاتریشیا هالی
رسیدگی به نگرانی‌ها در مورد اجرای قانون جدید ماموریت , که دپارتمان امور ایثارگران , هفت برنامه مراقبت بهداشتی خصوصی را در یک شبکه مراقبت اجتماعی تحکیم بخشید , به سناتورها اطمینان داد که بخش اعظم مراقبت‌های پزشکی خود را برون سپاری نمی‌کند .
روز سه‌شنبه اعلام کرد که کمیته امور سربازان قدیمی سنا در روز سه‌شنبه , استانداردهای دسترسی پیشنهاد شده برای مراقبت خصوصی را اعلام کرده‌است - - که تعداد سربازان قدیمی واجد شرایط خارج از خدمات پزشکی را افزایش خواهد داد .
او گفت که حدود 10 / 57 درصد از بودجه سال مالی پیشنهادی میلیارد دلاری سال مالی پیشنهادی برای شبکه مراقبت اجتماعی ایجاد شده توسط قانون و ماموریت سازمان ملل در نظر گرفته شده‌است , در حالی که ۹۵ درصد به مراقبت‌های پزشکی و پزشکی اختصاص‌داده شده‌است .
وود تاکید کرد که این اداره متعهد به ارائه خدمات پزشکی در خانه است و تایید می‌کند که سربازان قدیمی و کهنه سربازان می‌گویند که ترجیح می‌دهند مراقبت کنند .




جنگ افغانستان منطقه خاکستری موسسه پزشکی عناوین نظامی مورد خودکشی بیماری تنفسی




محتوای مرتبط :
سربازان قدیمی به دنبال کمک به پرداخت صورتحساب هستند
قوانین و مقررات جدید در دسترسی به مراقبت خارجی ناشناخته باقی مانده‌اند
برای سومین سال
بودجه پیشنهادی توسعه بخش خصوصی را توسعه نخواهد داد
قراردادهای جوایز و جوایز به ارزش 34 / 1 میلیارد دلار برای بخش خصوصی
او گفت : " مراقبت در بخش خصوصی ۹ بار در بخش خصوصی به اندازه مراقبت شما نیست . " " همه چیز در طرف دیگر تپه سبزتر نیست . "
مقامات و مقامات به دنبال متقاعد کردن سربازان قدیمی , سازمان‌های خدماتی کهنه و مردم هستند که هیچ قصدی برای خصوصی‌سازی سیستم مراقبت‌های بهداشتی خود ندارند . حمله به امور عمومی اندکی پس از آن آغاز شد که رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در یک سکو برنده شد که شامل اجازه دادن به سربازان قدیمی برای دیدن هر دکتری که انتخاب می‌کنند می‌شود , و در هفته‌های اخیر از زمان انتشار استانداردهای دسترسی پیشنهادی , که شامل موارد زیر می‌شود : واجد شرایط برای کسانی که باید برای مراقبت ویژه یا چند روز یا بیشتر برای مراقبت‌های اولیه یا چند روز برای یک قرار مراقبت ویژه صبر کنند .
" من معتقدم که این کامل‌ترین دوره در تاریخ این بخش است . … فکر نمی‌کنم ما در آستانه دگرگونی باشیم ; ما در میان آن هستیم . "
وی افزود درمان پزشکی به عنوان " خوب یا بهتر از هر گونه مراقبت پزشکی در هر منطقه از کشور است . ما به آن افتخار می‌کنیم . "
اما جو بایدن , دی - وست ویرجینیا , گفت که خصوصی‌سازی نیز ممکن است با بی‌توجهی رخ دهد . وی گفت که سربازان قدیمی ممکن است انتخاب کنند که یک پزشک خصوصی را معاینه کنند , حتی اگر ترجیح می‌دادند به va بروند .
او گفت : " اگرچه هدف ما و توافق شفاهی این است که ما خصوصی‌سازی نخواهیم شد , به خاطر گرسنگی [ این تسهیلات ] , این خدمات وجود نخواهد داشت … شما می‌توانید نگرانی را ببینید . "
و به تسهیلات پزشکی که در سراسر کشور در ساختمان‌های استیجاری ایجاد شده‌است , اشاره کرد و به پرسنل مرکز پزشکی اجازه داد تا بر مراقبت‌های پزشکی متمرکز شوند تا زیرساخت . او همچنین پیشنهاد کرد که این دپارتمان در نظر دارد برنامه‌ای مشابه نیروهای صلح را در نظر بگیرد تا پزشکان و سایر ارائه دهندگان خدمات بهداشتی را به نواحی روستایی اعزام کند تا به سربازان قدیمی خدمت کنند .




محیط زیست معاون مدیر اسامی بنیاد کسر بودجه معرفی ۲۱ رشته مهندسی و علوم پایه دانشگاه شهید بهشتی مدارک مورد نیاز برای معافیت پزشکی تنگی های مقعد





منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.