جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

رسمیت

۲,۳۵۰ بازديد
دریادار Timothy تیموتی Szymanski ، معاون فرماندهی عملیات ویژه ایالات‌متحده ، گفت : " هنگامی که شما امروز راه‌آهن را به دست آوردید ، این کشتی را به روح و میراث مایکل Monsoor با سختی ، شجاعت و عشق وارد می‌کنید و شما مدافعان آن خواهید بود . در مبارزه بمانید ."
مسئول اصلی ، بنیامین Oleson ، یکی از اعضای Monsoor's in در Ramadi ، گفت : " Monsoor افتخاری باور نکردنی است که نیروی دریایی به او و خانواده‌اش عطا کرده‌است . " من به مراسم غسل تعمید رفتم و به طور کامل به اندازه آنچه که این کشتی نماینده آن بود شدم . فکر می‌کنم اگر Mikey کشتی را ببیند ، مثل این است که کشتی زیاده از حد زیاد باشد . برای من نه . I'm همین الساعه برمی گرده . اما به نظر من این یک افتخار است که نیروی دریایی این کار را انجام می‌دهد ، به خصوص نوع ناوشکن است که این کار را انجام می‌دهد . … [ با ] لبه برش ، تکنولوژی پیشرفته . من فکر می‌کنم ، با Mikey در گروه ، همیشه در جبهه ، راهی که کشتی طراحی می‌شود ، it's قرار است در آینده هدایت شود ."
کنفرماسیون مبلغ تهاجمی صندوق غنا ریش

نماینده کالیفرنیا ، اسکات پیترز ، سخنرانی اصلی ceremony's را برای این کشتی که به عنوان بومی کالیفرنیای جنوبی نامگذاری شده‌است را ارائه داد .
" تو هیچ وقت این کار را ترک نمی‌کنی . " پیترز گفت : " اینها کلماتی هستند که مایکل Monsoor در لباس استتار خود در مرکز آموزشی جنگ ویژه نیروی دریایی در Coronado به سر می‌برد . آن در شیشه‌ای قرار گرفته‌است که در آن به صورت دائمی برای زندگی کشتی در نظر گرفته می‌شود . این نامه‌ها از زمان و می‌پوشند اما اهمیت آن‌ها و اینکه چطور مایکل آن‌ها را برای زندگی اش به کار برد ، امروزه به همان اندازه زنده و پر معنا هستند که آن‌ها این روز را سال‌ها پیش به عنوان یاداور به استقامت و پشت‌کار خود انتخاب کردند . کلمات " شما هرگز " از کار خارج نمی‌شوند ، به طور برجسته در سراسر کشتی تکان داده می‌شوند ، گویی مایکل خودش به هر مرد و زنی که به سوی او حرکت می‌کند ، تشویق می‌کند .
او برای پنهان سازی و سرعت ساخته شده‌بود و با استفاده از جدیدترین و پیشرفته‌ترین فن‌آوری و تسلیحات موجود در حال حرکت و راه‌اندازی بود . وی برای نبرد ساخته شد و بالاترین سطح آمادگی رزمی را به عنوان همنام خود ، " مایکل Monsoor " ( Petty Petty ) نشان داد .
سالی Monsoor ، مادر مایکل Monsoor's ، به عنوان حامی مالی خدمت کرد و اولین سفارش را به " مرد ما کشتی ما " داد و او را به زندگی کشاند . او گفت : " خدمه ۱۴۸ افسر و پرسنل نظامی توسط اعضای خدماتی که با Monsoor در Ramadi خدمت کرده بودند، ملحق شدند ، زیرا آن‌ها به سمت ریل‌ها و ایستگاه‌ها می‌رفتند .
Monsoor گفت : " من نمی‌توانم بدون اینکه بگویم امروز برای آمدن از شما تشکر می‌کنم ، به این دلیل آمده که شما داستانش را دنبال کرده‌اید و شما اهمیت می‌دهید. ما از مردان و زنان نظامی مان ، بهترین تیم در تیم SEAL از شما متشکریم ، شما قلب ما را دارید ."
کاپیتان اسکات اسمیت به وقف crew's در کشتی و هم به علاوه انجمن مین اشاره کرد . او بعد از آن با بردن شخصیت of که همنام با زن بود ، اعتبار بخشید .
اسمیت گفت : " آن‌ها نه تنها فن‌آوری‌های جدید را یاد گرفتند ، آن‌ها را توسعه دادند و امروز در لبه پیشرو نیروی دریایی ما ایستادند . سربازان و SEAL هایی که در کنار آن‌ها می‌ایستند ، به ظاهر ناشناس و معمولی خود را اجرا می‌کنند که چیزی جز ، و خانم‌ها و آقایان می‌دانند که چرا این کشتی اینقدر مهم است . زیرا این به رسمیت شناختن آن است که منبع واقعی قدرت آمریکا در مردمش نهفته‌است .
منبع سایت
پس زمینه دموکرات هیجان سابق کشورهای ارزان برای ادامه تحصیل مدارک مورد نیاز خرید خدمت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.