شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

بیماری تنفسی

۲,۱۴۶ بازديد
۲۳ آوریل ۲۰۱۰
نویسنده: پاتریشیا هالی
یک سرباز قدیمی در مرکز پزشکی va یک تومور در یک کلیه دیگر تشخیص داده شده‌بود . یکی از اعضای سابق خدمات در مواجهه با دیالیز احتمالی برای بقیه عمرش نگران جراحی بود و در این فکر بود که آیا باید حذف این جرم را به خطر بیاندازد یا خیر.
این کهنه سرباز با توجه به اسکن اندام بیمار خود با مشکل مواجه شد . اما جراح او گزینه دیگری داشت : دکتر تصاویر پزشکی را به یک چاپگر سه‌بعدی پر کرد که از این اطلاعات برای ساخت یک کپی دقیق از کلیه بیماران استفاده کرد . با استفاده از این مدل , پزشک می‌تواند از طریق عمل جراحی, قدم به قدم راه برود . سپس , زمانی که کهنه سرباز به جراحی موافقت کرد , پزشک برنامه دقیق را در اتاق عمل دنبال کرد .
خانم بت فیش , یک متخصص رادیولوژی در مرکز پزشکی va و رئیس مرکز پزشکی کهنه سربازان قدیمی هیات مشاور دولتی چاپ د . او گفت : " اغلب [ فن‌آوری ] ما را از بیماران خود دور می‌کند … این فن‌آوری به پرسنل و va اجازه می‌دهد تا واقعا ً نزدیک بیمار بیایند . "
va در بسیاری از مراکز پزشکی خود یک فعالیت تهاجمی راه‌اندازی کرده‌است . هدف از این طرح بهبود مراقبت از بیمار با کمک به برنامه‌ریزی جراحی , استفاده از وسایل پزشکی کمکی و اعضای مصنوعی و در نهایت ایجاد استخوان‌ها و اندام‌های پیوند می‌باشد .



کمک بلاعوض هدایت دولت پرداخت پایین منطقه جنگ اقدامات دشمن محیط زیست






مرتبط :
قطع عضو قطع عضو در پاشنه‌های بلند :
مرکز تحقیقات جدید بر مراقبان قدیمی متمرکز می‌شود
این دپارتمان دارای بیش از ۴۰۰ چاپخانه است که از سه مرکز پزشکی تشکیل شده‌اند . و این برنامه در نظر دارد تا بیش از پیش گسترش یابد و آن را به عنوان یک رهبر در تلاش برای انطباق با چاپ پزشکی برای استفاده پزشکی در سراسر کشور , که در آن کم‌تر از ۴۰۰ تسهیلات بهداشتی آکادمیک و خصوصی - - بیشتر در دانشگاه‌های تحقیقاتی - - بنا بر فیش گاردها .
رابرت وود , دبیر وزارت امور خارجه , در بیانیه‌ای گفت : " va در خط مقدم کاره‌ای نوآورانه در چاپ d . از طریق این شبکه مجازی رو به رشد , به تعریف چگونگی استفاده گسترده از فن‌آوری چاپ در پزشکی برای بیماران کمک می‌کند . "
در حالی که مدل‌ها ممکن است واضح‌ترین استفاده برای چاپگرهای بعدی باشند , که اجسام جامد سه‌بعدی را با لایه‌بندی کردن مواد مختلف و با استفاده از فن‌آوری برای ایجاد بافت‌ها و اندام‌های جایگزین برای درمان بیماری‌ها به کار می‌برند .
در حال حاضر در میشیگان در حال کار بر روی ایجاد یک ریه مصنوعی است که می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد در حالی که بیمار منتظر پیوند ریه است و یا نیاز به تنفس در حین بهبودی از بیماری تنفسی دارد .
ریه‌ها مصنوعی بعدی ساختار و اندازه رگ‌های خونی را تکثیر می‌کنند و از موادی ساخته می‌شوند که با بدن انسان سازگار باشند و پاسخ ایمنی را کاهش دهند .
با توجه به یک نسخه جدید , این فن‌آوری در نهایت می‌تواند کاربردهای بلند مدت نظیر ارائه ریه‌های جایگزین داشته باشد . " این پروژه هیجان‌انگیز آخرین پروژه در رشته بلند تحقیقات و پیشرفت‌های پزشکی در طول سال‌ها است . "
سایر طرح‌های ابتکاری موجود در va , شامل ایجاد استخوان‌ها است . استفاده از مواد پیشرفته مانند تیتانیوم در سه یا پنج سال آینده , با استفاده از مواد پیشرفته مانند تیتانیوم در سه‌تا پنج سال آینده , توانایی آن در چاپ اعضای مصنوعی و سایر دستگاه‌ها را افزایش می‌دهد .



معاون مدیر اسامی بنیاد کسر بودجه بنیاد آمریکایی چند پیشنهاد برای سرگرمی آموزشی کودکان شما قوانین معافیت پزشکی توبروز اسکلروزیس





منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.